måndag 31 januari 2011

Alkoholen vann

igen, trots att jag hade sagt till mig själv och det inte ska bli så...igen!
Efter en nykter fest i sommras så vart detta min försöks gång, men som vanligt MISSLYCKAD..igen!
Och som vanligt för det med sig Ångest, mår piss dagen efter och vill bara få det ogjort..vill inte se några bilder, vill inte bli påmind, vill inte se er igen och vill inte se någon alkohol mer..igen!
Snart fastat i 1,5 dygn för att jag inte kan äta, magen blir värst, upp o ner och allt jag försöker stoppa i mig får bara vara där en stund innan det är dax och rusa till muggringen och hänga där en stund, usch o fy..och det enda felet, är mitt!
Så återigen lägger jag upp festskorna på skohyllan igen, och denna gång för alltid..tror jag!
Linda ska inte, Linda kan inte!

2 kommentarer:

  1. nääe jag håller med. Det är baara jobbigt =P

    SvaraRadera
  2. Och det är fortfarande jobbigt idag, måndag..

    SvaraRadera