tisdag 18 januari 2011

Den allt mer vanliga frågan?!

blir inte du sugen, när alla andra skaffar?!
Vi snackar barn, och mitt svar är varje gång: Nää, fy sjutton..ni alla andra skaffar juh så har hur många som helst att låna?!
Dessutom tjänar jag både tid och pengar på att bara låna och dessutom på mitt tålamod.
Jag har juh 3st hundar, en häst och en jätte bebis och ta hand om, har ni provat den nån gång?!
Ni kan få låna mina skor, ett heltids arbete!
Min syrra har knådat ut en..och, undra om jag får säga? En på väg..
Nästintill alla mina vänner har, precis fått eller är på väg, kommer börja inbilla mig till slut att jag ochså har en knod..undra vem som ska få öva i vagnen? Fralla kanse, han älskar bebisar och även barnvagnar verkar det som..rätt håriga bebis blev det!
Nä, så här är det..jag har aldrig varit nåt big fan av barn..om in glömmt varför?!
Tänk på, när ni sitter på bussen och dom J*vlarna sitter och sparkar i sätet? Dom samlar INTE direkt plus poäng hos mig och tyvärr är det fler än en unge som ställt till det..kanse dom som bidragit till min onda rygg? Stämning?
Eller när man en natt försöker sova och det ända man hör är...skriiiiik! Och man känner sig så där världelös, för man får inte tyst på den..vems tålamod sätts inte på prov då?
Nä, säger så här: Kan låna och dessutom står syrran för ungarna i vår generation!

Förresten, det här är Frallan..redan i övnings stadiget!

1 kommentar: