måndag 3 januari 2011

Mina mål 2011

Alla sätter upp olika mål för sig varje år, hålls dom varje år?!
Och ändå så är det samma mål som året innan, lyckas man aldrig?
Nä, jag har oxå börjat fundera lite i dom banorna..jag har liksom aldrig tänkt på det förr, har liksom bara kört på i det vanliga, men ja..jag har nog kommit fram till nåt oxå
Så mina mål för 2011 lyder:
Få en godkänd ritt i LB, samt samla rutin under vägen
Försöka bli av med dom där förbannde semesterkilorna som förföljer mig..min sämsta motivation, inget jag super lider av direkt, men..tror alla vet vad jag pratar om?
Och med det, så tänkte jag försöka dra ner lite på mitt sötintag..inte för den sakens skull, men kanse kan bidra till ett hälsosammare liv om inte annat?
Härom dagen hade jag massa punkter och nu är dom bortglömda..måste betyda att dom inte va så viktiga?!
Så mer el mindre ska jag satsa mer på hästen nu, men hur ska jag hinna med mig själv då?
På nåt vänster går det nog ihop sig..
Vad är ditt/dina mål? Hur tänker du nå dom?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar