lördag 8 januari 2011

Och helt plötsligt

var det redan lördag, varför gick denna 4-dagar weekend så fort..för att det är ordinare arbets vecka sen eller??!
Hänger i "Villa Smara" sen igår kväll, har nog aldrig sovit så bra..var det stället? sällskapet? den sena tiden?
Höll nästan på och ramal ihop o somna på plats när ögonen råka glida öven siffrorna på mobilen,
02:21 och jag va inte ens svintrött..hmm??
Och genast vart jag orolig för hur stressigt det skulle bli på morgonen när jag vakna, eftersom jag ska träna idag..men som tur är kunde jag välja tid, en timme tidigare eller en timme senare, valde den senare så jag slipper stressa..eller?
Jag är taggad till tusen, för nu har det gått så där lång tid igen..dock så låter jag fortf som en karl på rösten och inbland är halsmandlarna på väg upp, men..inget stoppar mig nu!
Så vill ni se på elit idag, Brollsta 15:00..ses vi där eller?!

2 kommentarer:

  1. vad är villa smara?? =)

    SvaraRadera
  2. Smara är ett ställe strax utanför Edsbro, kompisar som bor där..o av nån anledning vart det "Villa smara" som vi kallar det..

    SvaraRadera