fredag 21 januari 2011

Första anmälan är gjord!

sen 2veckor tillbaka har jag uppdaterat ridsports hemsida med tävlingar, för att kunna planera tävlings terminen, men icke..när lägger dom egentligen ut alla klasser??!
Ska jobba på att utveckla mig själv, bla lära fler program OCH dessutom hålla koll på dom olika programen..jag är en sån person som har lite svårt att förstå, svårt att ta många instruktioner samtidigt, så min utmaning är att hålla reda och koll på alla olika saker..
Har iallafall gjort slag i saken och kommer jag med så är första starten planerad till 26Feb, vilket är snart, enligt mig..nervös redan nu så denna gång ska jag ta tillvara på tiden nu innan ordentligt!
Ska varje dag försöka rida nån del ur programet och speciellt öva på det som är våra svagheter, domaren är en väldigt gullig tjej som jag ridit program ridning för innan och hon gilla min häst, kommer jag ha fördel nu?!
Tävlingen är en LB:3 som jag red alla starter på förra året, varför jag fortsätter med det?!
För att jag ej lyckas rida ihop en godkänd ritt än OCH för att skaffa rutin både för mig och hästen, Täby ridcenter står som arrangör och eftersom jag bara sett anläggningen utifrån så kan jag tänka mig att det kan va en bra tävlings plats med ett härligt ridhus!
Nån som varit där?
Väntar spänt på startlistona..väntan är lång än så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar