tisdag 11 januari 2011

Vardagslyx!

det är när man kan sitta nån timme i soffan innan sängen kallar, mitt i veckan
Eller när man i lugn o ro kan "lyxa" till maten helt färdig..då jag har en tendens till att ha lite bråttom ibland, bråttom bråttom iväg till stallet.
Eller när man hinner med middag/fika hos nån vän på vardag
Idag, tisdag är en sån dag..Jag och Meg skulle ut och skritta våra hästar med 3st tussar i haserna och det börja juh bra..tills traktorn som parkerad mitt ivägen och där, dät tog det stopp..så på med en rundpall och skulle ta nedre rundan..stopp där med, på ett ställe av nån anledning så är det fullständig isgata så vi våga oss inte över, rundpall igen..
Så en skritt sväng på, ja..ca 15min, som egentligen va beräknad till ca 25min, golfen o tillbaka..
Bättre lycka nästa gång!
Vad är vardagslyx för dig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar