torsdag 6 januari 2011

Jobb imo..??!

Nä, för jag har det så jäkla bra!
Dock jobbar mina vänner, eller en 2/3 delarav gänget..Sandra som alltid står givakt hela dagen, förstår inte..har dom inte hört talas om halvdag?
O Meg..som glider in vid 9-9.30 tiden och måste dra vid 12- tiden om hon ska hinna med alla privata sysslor, och hon önskar mer lön?!;)
Jag har hållt på med ett hemligt projekt här hemma ikväll, men eftersom testpanelen är här inne på sidan o snokar runt kan jag inte avslöja än..men bildbevis kommer!
Dagen har annars gått i hästens tecken, en stressfri dag med ett bra ridpass och beridare som skrittar av, synd bara att han missar alla dom andra 364 dagarna på plats..!
Hostan håller på och gör mig tokig, den har börjat väcka mig på nätterna..tips på dunderkur mottages tacksamt, hjälp!!?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar