måndag 3 januari 2011

God nyhet inför 2011

har juh turen att tilldelas halvdagar på mitt arbete, love it!
Dagar innan röd dag osv är alltid som fredagar= 13:00
Men nu blir det ännu bättre..ändrad tid wooho..till det bättre, vilket innebär att hädanefter är till 12:00, så vet ni..onsdag= 12:00!!
Opps, snart är det hemgång oxå..härligt, första dagen avklarad, om den varit givande?!
Nja, har juh inte direkt lärt mig nåt nytt och inte jobbat ihjäl mig direkt..älskar mjukstarter!
Har beslut ångest ifall jag ska riskera och va med på hoppningen ikväll..jag är juh sååå sugen bara!
Hästen behöver verkligen göra sig av med energin, frågan är..kommer jag va hållbar imo?!
Funderar, funderar..någon hoppsugen, Brollsta 19,30..ses vi där eller?!

3 kommentarer:

  1. näääeee du va ju här... och det tackar jag så mycket för... jag har verkligen saknat det där "skit-snacket".. =) Vi kör på nån form av middag i dagarna =) Kraam

    SvaraRadera
  2. Absolut, låter som en trevlig aktivitet..jag är nästan hes idag, efter allt snack igår, tur att jag höll igen på dagen..haha!

    SvaraRadera
  3. haha jo det tackar jag för.. jag har SKIT ont i halsen idag =P

    SvaraRadera