tisdag 18 januari 2011

Vi drar till fjällen!

trodde det skulle gå ett år till utan någon fjällen resa, men..så vände det!
Mer eller mindre är nu det nu bestämmt, ledigheten ordnad bara tågresan som ska bokas sen finns det inget som stoppar en!
Vi kommer att bo i Abisko och åker sen över till Lindvallen(tror jag det va, IG i geografi för övrigt) för att få tusen hål i nacken!
Tar juh för sjutton bara 1vecka och öva in sin stela långbensstil, som dom kallar den..fattar inte?!
Lagom tills man fått tålamodet på topp och man börjar tycka det är kul att åka på skida ner istället för att bära dom ner så kallar tåget hem, hmm..vart tog mitt hemmafru liv vägen?!
Vecka 10 mitt i veckan..på min självaste födelsedag kommer jag för första gången att (fira?) på ett tåg och återkommer veckan därpå fredagen, ska bli så härligt!
Så någon som är sugen på att rida, hojta till?!
Hoffi ska juh inte tro att det blir glidare vecka bara för att morsan drar till fjällen, ligger man på elitnivå så kan man inte vila sig i form, haha! Det vet juh jag, vid en ålder va 24 är man juh för f*n stel om en 84-åring av 1timmes stillsittande behövs juh käpp för att ens resa sig från stolen..ålderstecken?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar