lördag 22 januari 2011

Ingen idé att fortsätta!

idag var det lektion och jag va inte det minsta sugen, då jag vill ha ut så mkt som möjligt av en lektion och eftersom det gått skit i typ 4dagar nu, ingen bra ridkänsla, med en del missförstånd och frustration från både ryttare och häst så hoppa jag av så fort jag fick syn på tränare och bad henne "fixa" tillbaka min häst, haha!
Jag vet att det liksom inte är nån idé och fortsätta i samma mönster, så då brukar jag sätta upp nån annan som får rida en stund så brukar jag få tillbaka känslan sen!
Jag vill lite för mkt just nu, fokuserar lite för mkt så jag nästan hamnar i tranc och glömmer vad jag gör..hänger upp mig på yttertyglen och släpper aldrig, lättar inte av sånt som jag måste ha en reminder på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar