torsdag 27 januari 2011

Förstår inte!

killar, är det nån som förstått sig på dom?!
Isåfall, går jag gärna en lärokurs!
Just nu så sitter även min arbetskollega här inne i vågen och vad tror ni det blir av en pratkvarn, en lyssnare och en massa gammla ragg??!
TJEJSNACK!
Inom denna branch sprids meningar som Australias löpande eldar, och jag har fortfarande inte förstått syftet?
Det är som att juh fler dom varit med inom samma branch, desto mer status?
Varför överdriva så förbannat?
Att ha Sex är väl mänskligt?
Vad hade du sagt om jag hade talat om för alla hur du va i sängen? Är nog inget ni vill ska komma ut ..
Har hört en och annan detalj, asså jag skrattar så jag dör..när "småtjejorna" på festen blir "avundsjuka, sura" på mig, för att jag va med han "först" och sen vad dom tvugna och kolla upp mig, asså...när jag fick förfrågan om att komma? Vill man veta vad han presentera mig som då?
Och dessutom måste man påpeka, att det verkligen är hon..hon som sitter i *****!
Whats the point? Du har inte mer status eller fördelar för det..jobbar inte Sex på jobbet!
Och jag heter fortfarande bara Linda, även fast du legat med mig!
Så klart kan skryta lite ibland om vissa killar, hur dom vad..men hallå, kom igen, ni är inte många!
För mig är det 2st av..spelar det roll?!
Kom igen killar, bättre sex åt kvinnorna!

2 kommentarer:

  1. haha vad har du nu fått höra? Men jag håller med, killer kan prata om tjejer som om dom vore värsta troférna =)
    Suck, vad säger man =)

    SvaraRadera