onsdag 12 januari 2011

Väntan är över!

9mån och ett liv som levt på ens egna..ska nu få en egen kropp att växa i!
Som jag längtat, "Villa Smara" paret har blivit föräldrar..och till min lycka, en tjej..en stalltjej ska det bli, om jag får bestämma..är frivillig barnvakt alla gånger, lovar att hålla henne sysselsatt!;)
Så, Pappa..jag vill ha en ponny?! Printa in orden i huvudet!
Hela förmiddagen har jag suttit på hel spänn och bara väntat på att det skulle plinga i telefonen..nästan så jag hörde hallucinationer ibland!
Och jag är lika facsinerad varje gång jag ser en nyfödd..att denna lilla skapelse, som tog 3sek att göra, 9mån att "tillverka" har levt inne i magen och helt plötsligt så är det hela över och där är den..som man längtat efter i 9mån, ett nytt liv, magiskt!
Och lika facsinerad är jag över förlossningarna, kan inte i min vildaste fantasi tänka mig hur det är..men jag är frivilligt stöd i förlossnings salen ifall nån needs some help..?!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar