tisdag 4 januari 2011

Söndagens inlägg

Efter som jag nu mera kör med Comviq Surf som har funkat super hemma hos mig, tidigare hade jag Tre och höll på och sparka ut både data och donkel genom fönstert..vilket jävla skit, så då prova jag Comviq och är mkt mkt nöjd!
Jobbigt bara när påfyllningen tagit slut OCH man tappat bort nummret, så får köpa via affären och hade ingen ork att i söndags åka ner en gång till..så sönsagens inlägg kommer här!
Födelsedags fika hos min pappa!

Den lilla fika kungen!
Smaskens!

1 kommentar:

  1. Hej Linda. Kul att du är nöjd med Comviq Surf och du vet väl att du kan ringa till vår kundtjänst på 0772 - 21 21 21 (under öppettider);) Så kan vi hjälpa dig om du har några problem med att fylla på ditt Comviq Surf. Ha en bra dag. Magnus Hedberg / Comviq

    SvaraRadera