fredag 28 januari 2011

Inte bara jag som är tokig!

Anmälde mig till Täby 26 Feb, men hade nästan till 100% räknat med att klassen skulle bli inställd pga för få anmälningar MEN..herregud anmäningen är redan stängd pga full klass, vad hände?!
Räknar folk med en tidig vår, precis som jag?
I bilen på väg till stallet bestämmde jag mig, fram med släpet här ska lasttränas..och som vanligt när man har uppbehåll i nåt så behöver man en liten påminelse vad som är rätt och fel, så både Hoppe och Zebban fick smaka på soppkvasten, haha..dom behöver bara den där lilla knuffen för att förstå att det är IN som gäller, Zebban dock kan behöva en liten hårdare knuff han måste varit "jävlig ponny" i sitt tidigare liv! Vill nog inte ens veta vad han kommer bli i sitt nästa liv då..?!
Två stolta hästägare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar