lördag 1 januari 2011

Inget gick som planerat!

det nya året skulle firas in med "norrlänningar" men eftersom jag fick ut utbrott dagen innan, vilket va fullt nödvändigt om det nya året skulle fortsatt ihop, så vart nyår..ja, den tråkigaste hittils kanse..men dock så låg jag själv hela dagen med feberfrossa, ont i halsen, orkeslös och ont i hela kroppen så jag sov väl mest bort hela kvällen, kanse inte så roligt sällskap då!
2 timmar innan 12 slaget så börja den skotträdda hunden förstå att det är nyår och skulle helst av allt vilja krypa in innanför huden på en själv, men allt gick bra och dom enda fyverkerierna jag fick se var via tv:n och äntligen fick jag gå och sova var det enda jag väntat och sovit mig igenom hela kvällen..
Idag känns allt dock lite bättre, febern verkar ha lagt sig men halsen..varje gång jag ska svälja känns det som att svälja ett helt äpple på tvären, don´t like!
See you..

1 kommentar: