fredag 28 januari 2011

En trevlig torsdag kväll!

som gick i hästen och dressyrens tecken, dock utan häst och tränare!
Dressyr möte med min klubb Waxholms fältrittklubb bättre klubb med sånt enegamang, träningar och pepping får man nog leta efter, I love it!
Alla hjälper alla i den mån man kan, trots nivå trots att vi är helt okända för varann, vad det än är!
Jag försöker va med på så mkt som möjligt eftersom jag vill få ett ansikte av alla och även lära känna fler i klubben såklart och det bästa utav allt: ALLA där är precis som vi, i vårt stall..gillar och fika, nästan intill det viktigaste efter ridning, eller hur..?!;)
Jag har anmält mitt intresse till DIV III men vi får se vilka som blir "uttagna" jag satsar mest på att få en godkänd ritt i det/dom programmen jag ska rida och framförallt som jag känner att vi saknar, rutin!
Så ridsport kom igen..ut med tävlingsterminen!
Och hörrni, behöver ni hjälp?
Hojta till, jag hjälper gärna till om ledigt tillfälleges!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar