lördag 1 januari 2011

Klara det med näpp o nöde!

en dag i stallet med allt vad det innebär tillochmed tog jag mig ork till att skritta min häst, trava ett par varv..på nåt konstigt sätt så glömmer men helt plötsligt bort både smärta och att man ens är sjuk, man vill bara fortsätta men vill inte ha tillbaka febern så det lite säkret!
Febern borta och halsen börjar strula istället, förslag på hjälpmedel som gör susen?!
Och äntligen skulle jag få ha lektion imo, tror inte det va..finns ingen ork till att prestera en fullt givande lektion, måste bli bra snarast..måste komma igång nu!
O det slog mig, en sovmorgon kvar bara..vart tog ledigheten vägen?!
Nja, tror det här är första ledigheten på länge som jag kunnat njuta ordentligt dock har jag inte fått gjort allt jag ville pga tiden och sjukstuga
Smörning av sadlar, träns osv samt
Träffa alla mina vänner jag inte hinner med annars..
Jaja, snart är vi juh lediga igen, det är juh bara 2.5 dags arbete!
See you..

2 kommentarer:

  1. haha nöd och näppe heter det väl ändå =D

    SvaraRadera
  2. Snacka om att märka ord..hahah!

    SvaraRadera