onsdag 19 januari 2011

Hudtips mot Röda hund

ser ut som om jag plockat fram Röda hund masken för att slippa gå till jobbet men i själva verket ser jag ut som en vandrande prickig korv just nu och det brukar återgå, men är det här för och stanna?!
Min kost är juh inte den bästa så kan va en bidragande sak men jag vet vad jag får det ifrån och från det aboslut bästa som en sen kall stallkväll kan bjuda på, varm o´boy och mackor när man kommer hem och choklad som är sååå gott!
Så nu ska jag försöka åtgärda detta, men fan vill vill klassas som en vandrande pricki korv pinne?!
Så, Nej Meg..tänker inte springa på några jäkla ansikt behandlingar för flera tusentals kronor..du vet, vi va juh låglönade!;)
Men ni andra kan gärna komma med förslag, hemmabehandlinga? ansikts masker? Billiga salonger? What ever, så jag blir av med skiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar