söndag 16 januari 2011

Ligger efter

pga dagarna fulla och sena kväller då orken fattas för att ens tänka tanken på att åka ner och köpa påfyllningen på Comqiv Surf så, har jag nu lite abstinens..är jag beronde av min blogg?!
Hmm, lördagen bestod av stallförmiddag för att sedan bege sig vidare mot "Villa Smara" med härligt fika och sen storslagen middag för 8pers med, guess what..Pizza igen!
Iväg hem eftersom jag hade en trevlig tjej lunch att se fram emot, söndag..men, inte igen..1/3 av del gänger ligger hemma med förkylning, rackarns..jag som verkligen hade sett fram emot det här nu vart det för länge sen..igen!
OCH dessutom, är jag stallfri idag och hästen får ändå motion, love it..Pia o hennes kompis skulle på uteritt, tur att inte jag var bokad till det i regnet..kräsen jävel!
Så istället får söndagen bjuda på fika, Lelle o Suss kommer förbi efter sjukan, så fördriver dóm min tid lite..sen då? Ända som är söndagens MÅSTE är juh såklart, ni har väl inte glömt??
SOLSIDAN KL 20:00!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar