tisdag 1 februari 2011

Pokerface

hon som gick ut en helgkväll och trodde hon skulle få kul?
Och det enda hon kommer hem med är: Vad hände?
Det enda hon gör dagen efter är att ligga i sängen och försöka minnas?
Och inser att det hänt igen!
Hon kollar att alla saker kom med hem, det gjorde dom..då är det lungt nu?
Hon berätta för alla hur kul det va, hur vet hon det?
Alla dom andra hade juh kul...på hennes bekostnad?
Jag har sett henne själv på uteställen
Hon hur gång på gång gjort misstag
Gång på gång gjort bortsig
Hur hon ställe för ställe gör sig ett namn
Ska hon nånsin kunna gå ut igen?
Vill hon det?
Jag tycker synd om henne, jag lider med henne
Hon säger varje gång att detta va den sista..hur kan det hända igen då?
Hon ser bilder, hör sitt namn, får frågor..snälla låt mig va, vill inte bli påmind, jag mår bra..det är bra nu!
Hon har vart med förr!
Jag vet precis hur hon känner, jag känner henne, jag vet
Jag är henne!

2 kommentarer:

  1. Kram på dig gumman!!

    SvaraRadera
  2. Linda! Hur mår du... egentligen??? Du vet vart jag finns!!! STOR kram!

    SvaraRadera