fredag 4 februari 2011

Biljetterna bokade

25-års firande på ett tåg?!
Tjaa, varför inte..det är iallafall min födelsedag..undrar vad jag får?!
Ska bli så skönt att komma bort ett par dagar, både jobb, häst och staden för att bara häng och inte ha några "måsten", ladda om batterierna och komma tillbaka starkare än nånsin!
Skidåkning är väl det jag kommer ägna mig mest åt förutom att umgås, Anja Pärsson släng dig i väggen, här kommer Långben!
Med egen kock med på resan, kan det bli bättre..kommer inte klaga över maten, enda som känns lite tyngt är den låååånga tågresan en resa på 17timmar...17timmar, vad gör man?!
Åker juh nattetid, så sova är en självklarhet, men sen då?
Förslag på tidsdriv..?!
Godis, läsk o tidningar brukar juh va standard..har juh pendlat tidigare i min ungdom, Ggb-Sthlm/ Sthlm-Gbg men när jag en gång snåla lite på pengarna och tog det "långsamma" tåget vilken j*vla nitlott, och det tog bara 7timmar, så plus 10tim till..what the ****!
Ensam är stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar