måndag 28 februari 2011

Betong Shopping

Vill du följa med till Bromma Zoo Marknad?!
Eftersom jag inte hade nåt för mig innan stalldax, så varför inte?!
En välkomst present till mina hundar som varit borta hela helgen, tänkte jag
Var in på hemsidan innan vi åkte så jag visste vad jag skulle förbereda mig på, 1700kv stort, massa märken, för alla möjliga djur det här kan inte bli annat än kul!
Iväg med Mor min och väl där så börja jag genast spana vad som fanns mer..?
Lite sportbutiker, heminrednings butiker, elkedje butiker, Coop, Sysetmbolget lite sånt som finns hemma oxå så det var inte märkvärdigt..gick bla inte på Bolagret som jag inte hittat tidigare nånstanns, rolig butik sprang Maraton genom XXL mest för att bilda mig en uppfattning om butiken, inget av intresse..
Mamma ville mest gå på City Gross?! Så bilen styrde mot målet, tills jag råka se genom glasrutorna att, va fan..är det inet butiker där inne? Såg jag inte HM? Vero Moda?
STOPP, PARKERA det här måste kollas upp!
Kliver in genom dörrarna och genast börja jag som en galen maraton löpare springa runt bland butikerna..herregud, ett shopping center i 3VÅNINGAR!
Hur kunde jag missat det här stället förut?!
Bromma Blocks!
Så efter 4timmar med ögonlock så tunga som betong, värk i rygg och varm ända in till trosorna så vart det en snabb kaffe med bulle och lite Cola på det!
Och för 48kr så va man juh tvungen och prova dessa som man "hört" om!
Står mittemellan hiss och diss, har du provat?
Hiss eller diss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar