tisdag 1 februari 2011

Dax att återvända

från den mörka gränd jag hela tiden vandrar vidare på..vänd tillbax, mot ljuset!
Jag kan inte få nåt ogjort!
Se det från den ljusa sidan, ja det gjorde jag sist med!
Jaja, kan inte skylla på nån..jag är bara människa, mänsklig, sorry!
Inser att jag mer o mer börja låta som en människa som dom vita gubbarna i vit rock ska hämta..jag vill inte att folk ska se mig så!
Bloggen lyssnar, den ger värmande ord ibland..och ibland är den bara tyst, som man kanse oxå vill ha det, istället för "nån o prata med" så får bloggen stå för den biten.
Visst är det kul o blogga, men det är inte kul o läsa varje gång..för andra..
Jag bloggar för att jag känner så här, det här är jag inte bara för att hitta nåt och skriva om, för att jag måste..det här är Linda, det här är hennes känslor!
Dax och packa ihop sig efter en ensam middag, men ack så gott det är med hemmagjord tunndbröd rulla inkl hemmagjort mos, love!
För att åka till det som glädjer mig allra mest, delad plats med hundarna inte att för glömma..hästen, och tror det börja bli dax för mig att börja rida o träna ordentligt..det är juh tävling om 1mån, herregud..att man kom med, det är juh nytt system för i år, först till kvarn..varför tror ni jag sitter med ridsport sidan uppe hela dagarna, "sök tävling"
ANMÄL!

3 kommentarer:

  1. Åh vad gott med tunnbrödsrulle! Det var länge sen vi gjorde här hemma, tack för tipset! Det får bli middag någon dag! :)

    SvaraRadera
  2. Men eller hur...mkt "hemma gjort" som man liksom "glömt"
    Hemmagjord hamburgare
    Hemmagjorda Potatisplättar

    SvaraRadera
  3. Tänk om folk kunde förstå att man skriver om det man gläds med el om det är något man mår dåligt av, det har folk väldigt svårt med. Jag brukar kanske skriva mycket negativt (iaf på senare tid), men det är just bara mina känslor och hur jag känner! Då får man kastat i ansiktet att det är "snyftigt" el fånigt. Därför var det skönt att läsa just detta inlägg för du skriver som jag och verkar känna som jag. Det är ju inte för intet som en blogg kallas för en sorts dagbok... Ha det gott Linda.

    SvaraRadera