tisdag 22 februari 2011

Ett märkligt fenomen

Alla som känner mig vet att jag skulle välja
En kanelbulle framför en frukt
En bakelse framför en grönsak
Att jag hellre bakar än lagar mat
Och det finns bara en anledning till detta
Att det är godare
Men det finns tusen anledningar till och sluta och börja välja om, jobbigt val?!
Mina 2 största anledningar enligt mig själv eller 3 snarare
Får bort dom där extrakilorna(ca 4) som envist hänger med sen i sommars, som alltid brukar försvinna efter typ 1,5-2mån..och nu har det gått typ 8mån, vad fan hände?
Hit med den "platta" magen igen!
Rensa kroppen från skit, en bulllängd varje dag tror inte den skriker efter det? Även fast min hjärna gör det..hjärntvättad?
Och det måste juh även bidra till min röda hund..sätt en stor prickig korv över hela nyllet och du har mig!
Varje vecka intalar jag mig själv att jag ska bli nyttigare och hela tiden lurar jag mig själv..när jag väl lyckats käkat upp en Apelsin så har jag juh varit sååå duktig så då förtjänar jag lite bullar, kostcirkelen..lärt mig att man även måste äta fett?! Bara att detta fett har en formationen av en Bulle oxå..
Finns det "nyttiga" godsaker? Tips? Recept?

2 kommentarer:

  1. Välkommen till verkligheten! Nu börjar även du att få ålders kilon! Tänk på vad jag sa om att du kommer att bli som mamma kicki!! MEN....just nu är du sund och normalviktig! Ät och må bra!! DU är vacker som du är!! Och Linda utan godis och kakor....???Nä....ÄT!! Och lycka till i helgen med häst skrället.....kram G

    SvaraRadera
  2. Ja, varför ska dom äldre alltid ha rätt..?!:/
    Håller själv alla tummar för imo att jag iallfall ska va nöjd hur det än går..

    SvaraRadera