fredag 18 februari 2011

Vart gick det snett?!

För att nå toppen måste man jobba hårt, right?
Allt från mockning, vilka man hänger med till utrustning, hästen och framför allt vad man kommer med för ekipage, bil och släp!
Jag trodde att jag andå hade kommit en bit på vägen, så att dagens schema skulle innehålla mockning utav 5boxar, hallå det är juh jag som ska HA hästskötare..inte vara!!
Övriga i stallet måste undrat om jag sprang ikapp med sekund visaren på klockan, på 2timmar skulle jag hinna med då
5boxar
Ridning
Promenad utav hundar
För den ovane
Mocka= ca 10-15min/box
Rida= Allt från 10min skritt runt hagen till 45min i ridhuset, dock stod uteridning på schemat
Promenad av hundar= Ca 25 min
Hur mkt han jag med?!
Allt förutom det viktigaste idag känner jag, mocka o promenad med hundarna
Jaja, hästen står kvar imorgon med
Dax och slänga på sig lite festiglare kläder, lite mingel väntar på Östermalm..
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar