onsdag 2 februari 2011

Varför kan det inte bara flyta på?

när allt börjar falla på plats i ridningen och man känner glädje efter varje pass, hur man mer och mer inser hur viktig det är att göra rätt för att det ska bli rätt!
Gått så jäkla bra ett tag nu, tills för ca 2-3v sedan trodde verkligen vi va på väg mot toppen och sen på en dag så kraschar det och jag känner stressen ökar för varje dag..med 25dagar kvar till tävling och tiden rusar iväg så känner att jag måste lösa detta nu, helst igår!
Min tränare är bortrest, så ingen träninge denna vecka..dock hänger juh en del på mig oxå, inte bara hästen som gör fel men vi har hamnat i en ond cirkel som är svår och ta sig ur så, det brukar räcka med att jag sätter upp nån annan ett pass för att sedan "starrta om" på nytt, så idag får Sandra äran(?) att rida ett pass..för jag vet juh hur det kommer gå!
När man rett ut ena saken, kommer den andra och ska jobbas på..finns det nån sport utan "hamster hjulet", säg till..?!
Jo det här är kul..som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar