onsdag 9 februari 2011

Trött, tröttare, tröttast

förstår inte vad jag lider av just nu?
Sömnbrist?
Ändå ser jag till att hoppa i bingen i tid på kvällarna, aldrig varit nån kvälls människa och dessutom ringer klockan tidigt i detta hem, så mina 8timmar är heliga..21-05= 8timmar
Det är inte så konstigt att jag hoppar i sängen vid 21, kan va tidigt för andra..men not fo me! Även fast det känns som vid 15-års ålder, kom igen..med åren så lägger man sig tidigare oxå, eller hur?! Då orkar man inte längre istället, va fan går livet ut på? sova eller?
Hemma tidigt efter en snabbis i stallet, skulle kunna jobba på ackord och tjäna storkovan tror jag..?!
Så var tålamodet nere på botten igen pga den här j*vla PMS:en, är det nåt jag önskar karlna för en da, så är det PMS med tillhörande satans värk och för mig tycker jag bara att det bli värre med åren..tålamodet, humöret och värken blir bara värre o värre..säg inte fel, då smäller det!
För att inte tala om värken som nästan kan hålla mig vaken på nätterna, va fan!
Dax över till nåt lite roligare nu, fortsätter o dricker kaffe och klämmer i mig dom omtalade hemmagjorda chokladbollarna!

1 kommentar:

  1. ja usch och fy.. å inget kan man göra åt det heller.. Nä att vara tjej är inte lätt alla gånger!! Hoppas du mår bättre snart <3

    SvaraRadera