lördag 26 februari 2011

Lördagens störta problem

När det är tälvingsdag brukar för mig vara, hur ska det gå? Kommer jag ihåg allt? Kommer Hoppe vilja åka med?
Och i skrivande stund så skulle jag ljuga om jag säger att jag inte är nervös, va juh ett tag sedan men har bestämmt mig fär att idag finns det inga ursäkert, borförklarningar, det är upp till mig hur jag vill att det ska gå!
Tränare kommer va på plats och tror det både kan va för och nackdel, men försöker hålla fokus på bara fördel..Fokus är dagens största!
Utveckligen har gått framåt även på Lokal tävling så fast starttid, I love..18.14 är tiden och Melodifeswtival freak som jag är, hur ska jag hinna hem till det, dagens störta problem?
Som start nr 14 så är bara halvaklassen gjord, kan jag hämta segerrosetten på hemvägen?
Dax och börja se att man får med sig allt som ska och hämta upp Meg 12:45 vid Gillinge återkommer med resultat
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar