lördag 26 februari 2011

En seger för mig!

Som jag slitet för att lyckas, 60% och en godkänd ritt..idag gjorde vi det!!
Fokus, lugn och va i nuet va ett framgångsrikt koncept..vad jag gjort tidigare tävlingar vill jag nog inte ens gå in på?
Och tiden, vi hade gott om tid..behövde inte bli stess för då är det kört för mig, kommer aldrig tillbaka till ett lugn då
Under hela programet va jag liksom i det jag höll på med och sen tänkte jag på nästa väg, nästa punkt, nästa rörelse och det gick juh hur bra som helst jag behövde inte stressa mig igenom programet
Och tillochmed lyckades jag skrapa ihop en 8:a på det som nästan varit mitt strösta problem, en halt..annars låg det på 6 och 7:or
Lite spänt var det emellan åt men visste jag redan innan att det så kommer bli men istället som innan att jag har blivit nervös och dragig så va jag bara lugn, fokusra på vart jag ska till nästa punkt
Mot nya mål och procent, super super nöjd!!

1 kommentar:

  1. Härligt Linda! Skönt att allt arbete börjar betala sig :) Stort, stOOrt grattis!

    SvaraRadera