onsdag 16 februari 2011

Bojkotta, Ridsports nya system!

Trots att jag sitter framför datan 8timmar/dagen så uppdaterar jag säkret Ridpsorts hemsida med tävlingar minst 2gg dagligen för att hinna med och anmäla
Roffa åt mig en plats till Täby om 2veckor och hade planerat att även åka till Solna 27 Mars, trodde jag
Jag råka då inte sitta vid datan igår kväll eller under natten, jo så vad händer..det är fullt!
Hur fan har dom tänkt? Ska man vakta datan? Dom som kanse bara har tillgång till data sena kvällar? Ska dom aldrig få tävla?
Va inne nyss och såg att den VA öppen för anmälan, yes jag anmäler..den VA öppen!!!!
Och till råga på allt så finns det knappt några tävlingar..OCH mina 2st bortlottningskort som jag lyckas fått pga att jag inte fått varit med på vissa tävlingar, vi med dom borde väl få nåt för det? Eller skiter man bara i dom? I oss som inte fick va med?
Nä, dom är jag inte mest sur eller arg över..det är detta system!
Vad tror vi, kommer det funka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar