fredag 25 februari 2011

Analys av gårdagens träning

mitt tålamod hur ett tag nu dalat, jag som äntligen började få upp det..men som med allt annat i livet så går det upp o ner!
Men håll med har nu stått där i 2år..när man rider 360dagar i ett ridhus och helt plötsligt så vägrar hästen gå i ett hörn, bli man inte lite frustererad då?
Men igår lyckades jag mig jag håll mig i ett tålmodigt humör, utan att jag bli arg, dragig och kicka med skänklarna..gick rätt bra då!
Problemet i vänster varv är att jag håller för hårt i höger tygel, så det blir svårt och ställa..jag vet att jag gör det, men hjärna kopplar liksom inte..SLÄPP TYGLEN! Och jag är sjukt svag i hela vänster sidan, samt sitter över till höger vilket nog beror på min sena rygg..så Kiro behövs snart!
Höger varv kändes bra igår, hade bra koll
Men efter mer än 1tim ridningen så kände jag att både humör och kropp börja säga ifrån..så med värkande lår, när det kommer, värkande lår..då rider jag bra!
Så morgonsdagens tänk= Värkande lår
Idag får det bli lite jogging samt känna av formen och bara få en härlig känsla, jag vill, jag ska jag kan!
Imorgon gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar