tisdag 8 februari 2011

Kul igen!!

ett bett byte och ett jädrans tålamod så vart ridningen rolig igen..har juh verkligen gått skit ett tag
Men igår kändes det som om vi va påväg tillbaks på rätt spår igen och han va sååå duktig, kunde inte låta bli att göra ett galoppombyte, wiie..duktig häst!
Annars träna jag på lite delar ur programet, tiden går och snar tävlingsdax..enkla byten och det funka super igår!
Intog läktaren med kaffe och kladdkaka och högt förväntansfull, man ska inte skratta eller klanka ner på andra, alla är vi juh nybörjar nån gång..men snälla, vi kunde inte låta bli o dra lite på smilebanden ibland eller bara se ut som ?
En unghäst kräver sin ryttare och jag, som själv genomgått proceduren skulle aldrig göra om det..men jag kan tyvärr inte va tyst när jag ser nybörjare som är helt i obalans själv, knappt vet om dom travar eller glaopperar och dom sitter på en knappt intill oriden 4-åring..är det okej?! Värt är ansvaret? Vet att jagi tidigare inlägg oxå påpekat det, men det skämmer mig och se!!!!
Kämpar vidare, jag vill, jag ska, jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar