lördag 19 februari 2011

Kan man säga att det va ett test??

och att jag klarade det?
Iväg på Överrasknings party för vår alldeles egna Meg och det vart lyckat måste jag säga och såklart fanns juh alkohol med i bilden..får det att låta som en alkolist vilket jag vill klargöra att så inte är fallet, utan problemet ligger i att flaskorna har ett väldigt kort Bäst-före-datum enligt Linda och det tillhör ALLA flaskor och Glas
Tackde tillochmed Nej till mer cider, efter 2st..om det hade med min trötthet att göra? Eller lusten? Eller ingenting alls, så är iallfall jag nöjd, hemma igen nykter dock är jag såå trött så att det går inte och beskriva..ni vet, när man bara vill sova sova sova och man börjar höra röster om att sängen kallar, hmm..
Väntar nu bara på att brasan ska ta sig, sen..sen är det sängen med raka kliv!
Godnatt, see you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar