måndag 14 februari 2011

Blir inte som man tänkt sig

Pga av en incident här på jobbet så ska jag försöka genomlida ett 12-timmars pass, både idag o min..pga av nån annans "jag vill inte" attityd!
Vuxen människa, kan man väl ändå bete sig som det..?!
Har man valt jobbet, får man jobbet tåla..eller?
Jag kan väl för helvete inte skita i och jobba vintertid för att jag tycker det är skit tråkigt..?
Inte för att jag brukar fira såna här "högtids dagar" men en liten planering med middag och nån form av efterrätt är väl alltid trevligt, vilket jag inte kommer hinna med idag eftersom jag bara hem, kasta i mig maten för att sedan åka och göra mina stallsysslor innan tiden springer ifrån mig!
Så lagom mör lär man va onsdag kväll, efter 2st 12-timmars pass och sena kvällar..har inga problem med och jobba sent OM det inte vore för att jag hade häst, därav lite nego inställning, tar 3timmar av min övriga tid och jag har valt detta jobb för att det är bra arbetstider, inga problem vid ledigheter(oftas) så jag ska hinna med min häst..inte alla som har den förmånen!
Bit i det sura äpplet, med det onda kommer det alltid något gott..i detta fall på kontot!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar