fredag 25 februari 2011

Hoppet om en tidig kväll

När jag inser att jag måste söndagens stallfika redan idag, ser ut som kaos hemma hemma klockan 20 med en matpåse från Max
Det va min kväll?
Slänger i mig maten, hinner knappt känna smaken..men va fan, är juh mätt man ska bli?
På med ungnen och dax att börja bakningen och mitt upp i allt försöker jag städa..tills jag stannar upp för mig sj'lv och undrar vad jag håller på med??
Det är bara jag och dammråttorna hemma, så vad yrar jag runt om..?
Bestämmde mig genast för att sluta städa, yrar runt, hoppar in i duschen och nu intagit soffan..
Fortsättningen av Let´s Dance nu, sen får det faktiskt bli bingen..hoppas jag kan sova bor lite av mitt ryggont, sjukt ont just nu, inte läge för det..behöver va hel imo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar