måndag 13 december 2010

Vart tog helgen vägen?!

och bara en helg kvar till att göra klart allt, och redan nu är den fullboka med aktiviteter..hur ska jag hinna med dom andra sakerna jag oxå måste göra??!
Denna helg har jag iallfall fått lite gjort:
Städat- klart!
Julpyntat- klart!
Badat sista hunden- klart!
Fixat ytterliggare julklappar- klart!
Varit trevlig på födelsedags fika- Klart, tror jag lyckades??!
Saker kvar att göra:
Julbaka- Helgen
Julgodis- Helgen, förhoppningsviss hinner jag med nåt i min hektiska vecka
Va handler åt hunden Emma- Och ägaren Emma vill ha mer än 2:or så hon anlitar mig för att nå 1:orna..undra om hon har råd med detta?!
Ja, just det..ska hinna med träning med hästen oxå..va juh ett tag sedan nu, tjejerna tjatar på att jag aldrig är hästledig..dom vill så gärna mocka, vet inte vad det är för fel på dom?!
Man når aldrig toppen om man är ledig titt som tätt tjejer!
Ja, som ni märker är jag en väldigt upptagen kvinna..mina vänner, vet att ni mer än gärna vill hänga med mig..men snälla, tjata inte..har juh redan fullt upp, haha..;)
Ska kolla kalender efter luckor, så kanse jag kan göra en almenacka hör på bloggen..så vet alla vilka tider och dagar jag har ledigt, bara o fylla i då!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar