torsdag 23 december 2010

Hurtig bullar!

ja det kan man väl kallas oss, när vi bylsade på med täcken på ryggarna och själva såg ut som michelin gubbar så for vi iväg på grusvägen för en skritt sväng..-25, starka kvinnor!
Kanse inte så här i efter hand känner jag, för jag skulle kunna börja gråta för att byta Öron med nån..tror fan seriöst på att jag har förfrusit dom och igår när känslen skulle börja komma tillbaka så vart ögonen tårfyllda och det är dom nästan fortf, fy fan vad ont jag har..alldeles knallröda, varma och det bara pulserar i dom, kan inte ligga på sidan, så jag ligger på örat för det för ont och jag VAKNA tillchmed inatt av att det gjorde så ont och örat råka nudda kudden..
Fick tipset när vi kom TILLBAKA av stallkompisen som fråga varför jag inte använda ett sånt här(Pannband), när jag lite snabbt titta in i skåpet och drog fram mitt pannband som legat där i snart 3veckor, nja..vart inte så mkt sport över det hela då va..?! Starka kvinnor va det..:/
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar