onsdag 1 december 2010

Dom sitter kvar..?!

semesterkilorna..och nu är det vinter?!
brukar dom va borta..är det sant, det dom säger..juh äldre du blir desto svårar blir det att bli av med dom?!
Jag som tyckte att 24 inte va nån ålder..tydligen!
Jag har alltid, alltid haft väldigt lätt för och gå upp och ner..dra ner lite på godsakerna så har det varit kirrat, men nu..nä, nu ska jag behöva börja tänka på "bantnings metoder"..ska jag ersätta alla kaffekoppar mot vatten(som inte är min favroit dryck)? maten(nä äta måste man, rikttig mat) mot..? Soffligget(som jag annars aldrig hinner med) mot träning? Behöva köpa ny garderob?
Nä, jag är inte tjock på det viset..är inte det jag försöker säga, bara att det där lilla som hänger över ska försvinna men det betyder inte att jag ska väga så lite som möjligt, dra zero size eller bli besatt av div metoder, kalori intag osv osv..nä, bara den lilla bulliga plattmagen!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar