fredag 24 december 2010

God fucking Jul!

Snart är ännu en Julafton avklarad och vid en ålder av 24år så har jag inte hittat charmen som vid 14år..då man väntade, väntade o väntade och det ända man hade önskat sig va den nyaste mobilen, fick jag den..? Kom fan inte ihåg, va juh för sjutton 10år..herregud, vart tog dom 10 åren vägen, har inte blivit ett dugg klokare o smartare, snarare tvärtom!
Denna julafton har varit som vilken dag som helst, då vi har vår "Julafton" imo pga olika aktiviteter på folk som jobb och va på 2st ställen samtidigt så för att alla skulle slippa stessen sköt vi på den..och just nu sitter jag alone med dogsen och ska snart gå och föna en hund, ja jag har badat en hund och ska frisera..Jul fin, har ni inte hört talas om det..??
Trots att vi inte Julklappar köper till varann osv så har jag faktist fått Minnahs coverskiva och en bok
Birgitta Andersson
Blondie, baserad på en sann historia..älskar sånt!
Fan, höll juh på o glömma, det viktigaste..fick 2st ljusstakar och ett superfint kakafat av tjejerna i stallet, bilder kommer..ska bara försöka förstå mig på nya mobilen, Nokia N8..har fullt shåå och försöka ringa från den, nya grejor alltså!
Ha en forsatt trevlig dag, dax och ta tag i hunden..
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar