måndag 13 december 2010

Boka din tid!

sådär, kalendern är genomgånge..boka din tid med mig!
Du står för aktiviteten, nu när jag har tagit ledigt från livet!
28-29 Dec 2010, resten av året ska jag njuta av full ledighet!
3-31 Jan 2011, dock inga torsdagar..då tränar jag med hästen! Och helst inte fredagar för då är jag as trött, och kan bara varann helg då jag övriga helgdagar har insläpp av hästar Nyuppdatering: 10Jan slut på sparandet och oljud till världen!
Februari 2011, kolla Januari
Mars 2011, 9 mars lägg det på minnet och GLÖM INTE DET! Min födelsedag, välkommen! Oj, det är en onsdag..frågan är om vi kan köra på helgen där, eller om jag har insläpp då? Kollar det..
April 2011, är det då det är påsk? 16-17 April befinner jag mig nog i Västerås..annars är det nog lungt
Maj 2011, Syrran fyller år va? 18Maj, tårta hos henne då! 28-29Maj, vallentuna flygfält?
Juni 2011, 4-5 hotell Söderköping..?! Och vill bara göra en påminnare att jag fortf har inslpp varann helg..
Juli 2011, trodde aldrig jag skulle komma hit, Paris, Here I come! Såklart med hundar, världsutställningen, 700kr för att springa 2-3min med sin hund runt ett inhägnad kvadrat av plastband!
Ny: 18Juli Lennart har dålig motorik o inte fan blir den bättre med åren! Födelsedag, saft och bulle lär det bli i år, jäkligt kul Lennart..haha!
Augusti 2011, frågan är vart min semester tog vägen???
September 2011, Kommer på nu att jag glömt min morsas födelsedag den 26 Mars..var det då?
Oktober 2011, Tezzis födelsedag, läser du..bekräfta gärna? 28:e? Ja, jag vet..borde kunna det, men som du ser har jag ett hektiskt liv..så det är inte konstigt att jag glömmer!
November 2011, herregud, vad året gick fort..snart fyller juh jag år igen! Börjar planera inför Jul, städning, pynt..förbannad hektis tid..ligger jag bra till i schemat kan jag hinna med nån fika här eller där..
December 2011, Julstressen börjar igen..samma vissa varje år, hur ska jag hinna? Denna månad hinner jag inte umgås!
Just det, än har jag inte hunnit planera mina hästtävlingar heller..dom kör jag varann helg när jag inte har insläpp!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha jag älskar dina blogg inlägg Linda!
    mitt i almanackan så bá: "September 2011, Kommer på nu att jag glömt min morsas födelsedag den 26 Mars..var det då?"

    Hahahaha I love you girlfriend!!

    Jajjamensan 28 oktober is my day! :D
    Hade ju inget "party" det här året, får se om det blir nåt nästa år.. :P

    Kram påre!

    SvaraRadera