fredag 3 december 2010

Vad då snurrig i kolan?!

När jag lite halvt irriterad ringer till min mor(jobbar på samma jobb) o frågar om det är hon som ska jobba sent imo(idag)?!
Ähh, vad då..vad menar du?! Va fan, fattar du inte..vem jobbar sent imo?
Men, väntra här nu..är det inte fredag imo?! Eller är jag helt ute och cyklar..
Ähh, opss..ja just, det kanse det är..hmm, ja det är det, fredag imo!
Från och med i onsdags har mina dagar varit helt omkastade..
Onsdag=torsdag? Torsdag=Onsdag? Fredag=Lördag?
Men äntligen, fredagen är här och jag funderar om jag ens kommer hålla mig vaken Idol igenom?
För det är juh Idol fredag och nu är det nära..vilka blir det, Jay o Olle? Olle o Minnah? Jay o Minnah?
Hejja Minnah,men kanse får se sig besegrad idag?!
15tim kvar..så har vi svaret!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar