tisdag 14 december 2010

Söker vikarie!

med pressat schema som ni förståt så börjar jag fundera på om man kan anställa vikarie?!
Som vikarie är det juh väldigt dåligt betalt, jag betalar redan skatt och skit så glöm att jag tänker dela med mig till dig oxå!
Mina krav är:
Julgodis- klart till lördag, som ska ges bort..så inget j*vla slarv, här inte!
Julbaket- Då du får äran och hänga med Anna panna..rolig figur det, som älskar Julen..så är du inte redan trött på Julen, julmusik ska du inte söka detta jobb!
Bada hund- Eftersom jag på ryktes väg har hört att jag ev ska ha en hund med in till Stockholms hundmässa, men fan vill kolla på en kissluktande, puli som egentligen är en Coton de tuléar!
Rida lektion- Frågan är om det finns nån bättre ryttare än mig själv till min häst?
Vill du söka nåt av vicken, så skriv ner ditt CV..kön och ålder är viktigast, kan bli tal om utbytar tjänster!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar