torsdag 30 december 2010

Lika barn leka bäst

tror inte det är så mycket som gör mig irriterad och oftast är glad, men folk som bara klagar, inget gör och gör exakt samma sak som en själv..då kokar jag!
Jag hör ofta, varför är du så stressad?
Vi tar ett exempel, festande..jag kan lätt missbruka alkohol i stundens tillfälle och tror alla vet hur man blir då, mår dåligt, inte riktig koll osv osv..så det går juh väldigt lätt och klaga på
MEN när man gör exakt samma sak, dricker för mkt, har ingen koll på nåt, sitter på en busshåll plats, med spya över en och näst intill sover..då ska man fan inte klaga
Enda skillnaden är 24år respektive 27år..3år är skillnaden..ska inte dom äldre föregå med gott exempel?
Eller när man inte står till förfogande i form av sällskap för att man själv inte har nån hobby och inget och göra på kvällarna, här umgås man på mina villkor oxå!!!
Och när man väl får chansen, så hänger man med sina polare..och sen klagar man?
Det är inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar