måndag 20 december 2010

Så var det över igen..

med dagarna fulla av aktiviteter så svisschar 2dagar ledigt förbi..och söndagen kvällen gör sig väl påmind om att klockan ringer 05:20 om ett par timmar..
Lördagen bestod först av stallet och sedan hämta upp Anna för Julbak och det höll på långt in på kvällen och när vi väl börja bli klara, huvudet har sagt upp sig, gäspning är ett faktum och sängen skriker efter en..då utbriser Anna, jag vill göra nåt mer..jag höll på och strypa henne!!
Hade det inte varit för att klockan skulle ringa 07:20 söndag morgon så hade jag bakat hela natten, men hundutställning kalla..
Och var jag inte tvungen och ut o köra, så hade jag garanterat stannat hemma..fy fan!!
Så det va bara och hitta ett lämpligt offer som är lika feg som jag och hålla stadig kurs där bakom..hade juh dyrbar last med mig oxå, hunden Bullen..han va viktigast!
En trevlig dag med alla hundfolk, fika, härliga hundar och shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar