torsdag 2 december 2010

10dagar ledigt!

en riktig pissjul med hänsyn till ledigheter, så då får man helt enkel ta ledigt istället..och, hurra hurra hurra för jag fick det..som jag vill...som alltid!
Mellan Jul och nyår, no stress, no press..ska bli riktig jäkla skönt!
Ska ägna tiden hemma, umgås med vänner och stallet såklart..göra sånt man inte hinner med annars!
Varför är det inte 10dagar ledgit före oxå?! Så man hinner med allt, jag har sånt stress just nu..när ska jag göra det? När kan Anna Julbaka? Div födelsedagar..Julklappar, vad ska jag köpa?
Hälften är klara, hälften är kvar..och mina småsyskon, hur kan barn i åldern 9-12år inte veta vad dom önskar sig?!
Jag hade lätt 2-3st A4 ark blad med saker jag önska mig..önskebarn?! Haha..
See you..

4 kommentarer:

  1. "och mina småsyskon, hur kan barn i åldern 9-12år inte veta vad dom önskar sig?!"

    Hahahaha klockrent!!
    Du under julen kan vi väl försöka få ihop någon middag igen eller vad säger du?? Det har varit så himla kul att ta upp kontakten med er igen dig och Gio (och klart Lena får va me också) så jag tycker vi fortsätter med det eller vad säger du?? Puss å kram!

    SvaraRadera
  2. oj, vad lyxigt! :) Jag jobbar nog alla dagarna innan mellan och efter allt vad nu helgerna kallas :)Köpa julklappar?... sånt har jag inte ens påbörjat, vill inte tänka på julklappar en gång ... jobbigt!

    SvaraRadera
  3. Tezz: Absolut, gör vi det..kanse en Jul lunch, middag el likn?!
    Som sagt, är juh ledig..så tiden ska inte behöva styra det nu;)
    Vi kolla med Gio, så kan vi bestämma nåt redan snart, så vi har det spikar o klart!

    SvaraRadera
  4. Åh gumman hinner du ses något då? Ska vi byta julklappar? vad vill du ha?
    jag hoppas att vi kan försöka att ses ofta.. saknar dig faktiskt Linda!

    SvaraRadera