måndag 6 december 2010

Live eller i soffan?!

jag trodde inte det, men jag utmärker mig från mängden verkar det som..Minnah i final, yehh!
Men tyvärr så tror jag hon får känna sig besegrad nu, Jay verkar va poppis..men snälla Svenska folket..vill vi bara lyssna på hårdrock? För det är det enda han gör bra, eller?!
Minnah kanse inte heller har en såån jätte bred, men tror hon kan få..Jay har haft 9månader på sig nu och visa att han kan göra annat än hårdrock, har han lyckats?
Nej!
Jag är bra sugen på och hänga med fjortisarna i Globen, men har ingen morsa som betalar 475kr för en biljett..så soffan får väl stå till tjänst igen!
Eller, någon..Idol biljetter till salu??!
Vem hejjar du på?!
See you..

1 kommentar:

  1. Jay! Han är grym! =)
    skulle också vilja gå, men jag tror man ser bättre på tv =)

    SvaraRadera