torsdag 30 december 2010

1 dag kvar

ut med det gamla in med det nya..vet inte vad för nytt jag ska tillföra bara??
Vet du?
Nyårslöfte..sånt där man alltid lovar men aldrig håller
Mitt har väl senaste 7år varit sluta röka, eller åtminstonde dra ner från 1paket till kanse ett halv..?!
MEN det ingen trodde, inte ens jag själv..jag sluta, utan ett löfte!
I Januari har jag varit rökfri 1år, fyllerökt 2st..och jag höll på bokstavligen på att spy, Linda sluta rökt..helt sjukt och dessutom UTAN några som helst hjälpmedel, inga tuggumin, plåster, godis, läsk what ever..bara la av!
Börja ibland fundera ens om jag va rökare på riktig eller om det var en sorts sysselsättning..fundera på den du med?! Varför?
Kan jag, kan du!!
Så mitt löfte detta år, ja hmm..kanse öka på mitt självförtroende när det gäller mig o min häst, vi kan oxå!
Ja, det får det nog bli..mindre negativa tankar, vi kan, vi ska!
See you..

1 kommentar:

  1. Ja det trodde jag fan aldrig då du rökte som en helt skorsten på "vår" tid! ;)
    Men du lyckades, jag är både impad och stolt över dig vännen! <3

    SvaraRadera