söndag 26 december 2010

Teknikens under

ha tålamod, svara jag inte..så försöker jag hitta svar knappen!
Åhhh, dessa nya prylar..när kommer roboten som gör allt för dig??! Det är väl bara en tidsfråga..!
En ny funktion fick jag mig lärd idag, ställ in 90.0 på din radiokanal så spelar hemma systemet upp din musik från mobilen du lagt in...utan sladd, ja..jag bara höjder på ögonbrynet, ähhh..
Jag som precis hade lärt mig på gamla luren hur jag kunde ladda upp bilden direkt till min blogg, o nu då? Lär en gammal hund sitta..gahh!
Den är säkret jätte bra när jag lärt mig funktionerna..men när man ska knappa 3000gg för att ens få upp meddelande rutan, sedan 2000 knapp tryck innan du har kommit till skrivsidan och ytterliggare 1000knapp tryck innan du ens får iväg det..
Vad är det för fel på dom hederliga knapp telefonerna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar