fredag 17 december 2010

Kom på min sjukdom!

jag läser ganska mkt b-bloggar..som mest handlar om allt och inget!
Men iband kan man hitta ett och annat..ni vet hon tjejen som va med på Lyxfällan Vantina hade ett intressant inlägg som jag va tvungen och spinna vidare på..
Under min skoltid hata jag matte, när jag inte förstod..jag älska matte när jag förstod! Dock så förstod jag oftas inte och man såg lärarna sucka, trots att jag gick i nian och jag fick sitta med sån kulram för dom som gick i 3:an..då trilla poletten ner!
Gjorde även en utredning, där det framgick att jag inte kunde ta in flera instruktioner samtidgt..tvättmaskin hemma fick jag ha en 123-lapp för att veta i vilken följd jag skulle sätta på den! Och får jag fler saker samtidigt,så blandar jag oftas ihop saker och jag märker det framför allt i ridningen..ber min ridlärare mig göra en sak, gör jag oftas tvärtom tills hon med kropps språk förklarat hur jag ska göra, aaa..det va så!
Kanse har nån form av Dyskalkyli
Min svaghet!

1 kommentar:

  1. Är det så? Vet att du hade svårt för matte men.. Gumman då... :( *kram*

    SvaraRadera