onsdag 15 december 2010

Hittat vikarie!

verkar ha löst sig av sig självt..och helt plöstligt är hon där, på eget insejativ!
The drama queen Meg!
Håller koll på bloggen, där håller hon koll på allt jag gör..bakar jag, så undrar hon vart fan bullarna är?!
Min FB, så hon "stakla" folk..så hittar ni nåt konstig inlägg lik "Oj, vad gjorde jag nu?", typiskt Meg drama!
Håller koll på när jag ska va i stallet, så hon vet när hon kommer hem på kvällen..Men, med en bilnyckel i handen och man ber om varm bil(starta) så undrar hon hur man gör? Vill man att hon ska ta körkort då?
Ser till att jag får bakningen på kant igen..för när man inte ätit middag på 3dagar börjar man bli hungrig..då är det dax!
Min hästskötare..med tanke på att hon är hästledig stup i kvarten, så kommer hon aldrig längre, så då får man nöja sig med att stå utanför staketen!
Hon är den perfekta vikarien, det hörs juh!
ANSTÄLLD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar